Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wojtaskuc17 | użytkownik

imię i nazwiskoWojciech Kuc adresSibin zarejestrowany12.06.2007 @00:34:50 ostatnio na stronie30.01.2012 @11:16:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona www--- OnetSkypewojtaskuc16 Gadu-Gadu3871702
digarty18 komentarze459 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic DMC-LS2 , Sony Alfa 300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~asiczeq    06.08.2008 @18:26:18
dziekowac
~JoannaJed    06.08.2008 @18:15:01
Wiem, wiem zaraz będzie prosty Pozdrawiam
_______
...
~Mela14    23.12.2007 @19:04:54
Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie,
Święty Mikołaj przybędzie do Ciebie.
Powspominacie dawne czasy,
popróbujecie świąteczne frykasy.
A potem odjedzie, skryje go mrok
- lecz Ty się nie martw, bo wróci za rok!
Wesołych Świąt

zyczy: Pam
-EithneBrennan    04.11.2007 @15:51:16
wojtku co tak malo prac :D
~mojespojrzenie    10.10.2007 @17:59:08
~MtS666    13.08.2007 @13:51:43
Dzięki bardzo!
Pozdrawiam :D
_______
Paluchem po gryfie...
~magdalene17    12.08.2007 @14:06:57
Dziękuję za komentarz
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
~Wojciecho87    12.08.2007 @10:50:33
a Ty co na emeryturę przeszedłeś nic nowego nie masz? :P

dzieki -pozdrawiam
_______
Oficjalna Strona Marioli Zenik http://www.mariola-zenik.pl
~magdalene17    08.08.2007 @14:54:44
Dzięki
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
~seniorre    06.08.2007 @02:47:11
dziękuję
__________________________________
pozdrawiam,miłego tygodnia życzę
_______
...bo życie jest jak podmuch wiatru, szybko przemija...
...szczęście to tylko chwila i... trzeba umieć je złapać...
~magdalene17    05.08.2007 @17:18:18
Ja akurat robiłam zdjęcie tej -> http://www.digart.pl/praca/1017638/Pszczolka.html pszczółce, aż tu nagle na sąsiednią róże usiadła mucha... Tak to jakoś wyszło
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
~Kaniuszy    04.08.2007 @22:22:16
dzięki bardzo za komentarz

krytyka jest przydatna
~Kaniuszy    04.08.2007 @18:44:25
skomentujesz mi zdjęcie?
~Kaniuszy    04.08.2007 @16:50:44
ja tam nie umiem przerabiać zdjęć
^IwonaWolanin    04.08.2007 @16:06:12
dzięki :D
~Cheval    03.08.2007 @03:07:31

_______


~Cheval    03.08.2007 @02:36:20
Musze zaapelowac o to zebys przy robieniu zdjec zachodow pofatygowal sie troche blizej do jeziora ( czy co to za zbiornik wodny) zeby drzewne korony nie wchodzily w dol kadru Bo zachody zle nie sa, jak to zachody, typowe bo tematyka raczej nie daje pola do popisu, musi byc naprawde dobre, zeby bylo dobre Tylko bez tych drzewek na dole
ostatnio edytowane: 2007-08-03 02:36:45
_______


~Kaniuszy    03.08.2007 @01:40:21
photoshop miałem, ale coś komp szwankuje i nei działa. ściągnąłem irfanview i jest spoko chyba pierwsze zdjęcie to byłą próbka
~Mela14    02.08.2007 @21:07:53
a nie wiem czemu nie napisalam tak jakos:D
~Mela14    02.08.2007 @20:43:16
dziekuje) ale foto bylo w ruchu robione w sensie ze jechalm auten i robilam fotkiten cien to ciezarowkaw ktorej jechalam:D
~Stefanski    01.08.2007 @11:53:44
POzdro
_______
"Fotografuj Z Pasją" To Ma Sens....
-EithneBrennan    01.08.2007 @08:16:21
ua widze ze CS3 a standard czy Extended ;> ? :D
~kas000    31.07.2007 @19:48:35
Dziękuję
_______
Źle jest mieć z katem na pieńku.
~magdalene17    31.07.2007 @18:40:23
Jeszcze raz dzięki... Tym razem za obserwowanie...
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
~magdalene17    31.07.2007 @18:30:07
Tyle komentarzy na raz od jednej osoby - to miło Dziex
_______
"Sztuka jest najbardziej intensywną formą indywidualizmu, jaką kiedykolwiek znał świat." Oscar Wilde
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt